




Učenici 6.d razrednog odjela obilježili su Svjetski dan čitanja naglas pod nastavom hrvatskog jezika sa svojom učiteljicom Marinom Vajagić.
U sklopu projekta Čitanje ne poznaje granice/Branje ne pozna meja, međunarodnog projekta za promociju čitanja i nacionalnog identiteta te razvoja različitih vrsta pismenosti učenici 6.d razrednog odjela odradili su aktivnosti kojima su ujedno obilježili i ljepotu čitanja naglas. Učenici, inače od početka godine čitaju svaki tjedan dio knjige slovenske autorice Dese Muck, Totalno ozbiljno savršeni naglas u razrednom odjelu. To je samo jedna od aktivnosti koju provode, a najljepši dio je razgovor o pročitanom i poslušanom ulomku te zanimljivi zadatci koji se povezuju s ishodima predmetima. Projekt je pokrenut povodom Europske godine čitanja naglas (2013.). Program se izvodi u suradnji Hrvatskoga knjižničarskog društva, Sekcije za školske knjižnice te ZBDS, Sekcija za školske knjižnice.
Osnovna svrha projekta je unaprijediti čitanje i razumijevanje pročitanog poticanjem čitanja naglas, pridobiti djecu kako bi čitala s voljom i radošću i tako stekla naviku svakodnevnog čitanja, odnosno učenja. Unaprijediti upotrebu informacijsko-komunikacijske tehnologije, razvijati različite vrste pismenosti, poticati istraživačko učenje i kritičko mišljenje. Provedbom projekta važno je poticati dječju znatiželju kako bi se aktivno i kvalitetno uključivala u istraživanje nepoznatog služeći se različitim informacijskim izvorima. Promicati hrvatski identitet.
Osim hrvatskih i slovenskih škola, ove godine uključile se i Italija kao zemlja partner, a naša škola u ovom projektu sudjeluje od 2017.godine. Svake godine dobiva se nova partner škola, a veseli nas što su nam partneri ove godine učenici hrvatske škole iz Zadra. O aktivnostima i provedbi kao i završnici projekta pisat ćemo još. No, veseli nas što smo ove godine mi domaćini partner školi i što ćemo im pokazati sve ljepote našega grada, škole i okolice. Koordinatorica projekta na razini škole je učiteljica hrvatskog jezika Marina Vajagić ,a suradnice u provedbi su učiteljica hrvatskog jezika Jasenka Kolarić Barač i stručna suradnica knjižničarka Marina Aragović-Švarbić.